Oldalak

2012. február 24.

Antibiotikum szoptatás alatt

Sajnos nem tudtam elkerülni az elkerülhetetlent, bakteriálisan felülfertőződött a jó kis vírusos betegségem. Egész éjjel lázas voltam, a Panadol kicsit segített. A hangom, mint egy férfié, fulldoklom, mint egy tüdőbajos, arról nem is beszélve, hogy mennyire fáj a torkom és mik jönnek ki belőlem. Élvezet volt bemenni az egyetemre, de ha már arra jártam, elmentem a házidokihoz. Augmentint kaptam, egy lórúgásnyi adagot (825 g), az izlandi zuzmót továbbra is szedem, egész jól felszakad tőle a köhögésem.


Kicsi lányom egy igazi hős! Egyszer lázasodott be a héten, amúgy nagyon jókedvű. Szoptatom, a tejcsi megvédi őt, az általam termelt antitestek -immunglobulinok- bejutnak a tejen át az ő keringésébe, ezáltal védve van a kis drágaságom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls