Oldalak

2012. február 23.

Garnier BB krém - nekem bevált

A finnyás gyerekeim nem isszák meg a hagymateát, így elmentem a DM-be izlandi zuzmó szirupért. Épp fogyóban az arckrémem és a méregdrága Estée Lauder alapozóm, gondoltam kipróbálom az agyonreklámozott Garnier BB arckrémet. A DM-ben hiánycikk volt, viszont a Rossmannban kaptam. Kétezer forint körül volt, egy próbát tényleg megér... és lám, működik:))) Érzékeny bőröm van és egyszerűen semmi viszketés, kiütés, bőrpír, nem képez maszkot az arcon! Kellemes és még alapoz is. Kicsit sötétebbet vettem, de rá is fér most a sápadt arcomra. Hurrá:) Most akár már meg is gyógyulhatnék, megint belázasodtam, kellett nekem egész nap mászkálni...



A Garnier oldalán ez olvasható a termékről: Ha arcápolásról van szó, a nők rengeteg különleges igényt támasztanak: hidratálni szeretnének, egységesíteni és ragyogóvá varázsolni arcbőrüket, elfedni a pirosságot és a szem alatti karikákat, valamint csökkenteni a ráncokat és védeni a bőrt az UV sugárzástól. A Miracle Skin Perfector új generációs arcápoló: BB krém. 5 az 1-ben technológiájával a mindennapi arcápolási rutint egyesíti, csupán egyetlen lépésben. Újszerű összetétele egyesíti az arcápolást egy könnyed alapozó hatásával az azonnali tökéletes eredményért. Spórolj időt a BB-vel: egyetlen mozdulattal hidratáld, egységesítsd és tedd ragyogóvá bőrödet!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls