Oldalak

2012. február 17.

Hosszú étcsokibarna hajam van:)

Tegnap írtam, hogy új hajszínem lesz...lett is, de azóta lett még újabb:))) Nagyon szép gesztenyebarna lett -igen vöröses- a Yunsey 6.09-el fesve, na de 2 árnyalattal világosabb, mint a póthaj, amit ma fel akartam rakatni. Így este kénytelen voltam elmenni a Tescoba hajfestékért. Loreal Casting étcsokit vettem, tudtam, az lesz olyan igazán sötétbarna! Még este 11-kor hajat festettem...de megérte, pont olyan lett, mint a póthaj. Ma délben voltam fodrásznál, aki 3 sort varrt fel, olyan furcsa most, nemrég még szőke vállig érő hajam volt, most meg majdnem derékig érő sötétbarna.

Holnap fotózom, hiszen gólyabálba megyek:) Addig pár fotót felteszek a tegnapi festésről.

Yunsey 6.09 sötét mogyorószőke (ami a palettán igencsak sötét barna volt és lett helyette gesztenyebarna)

vakuval:

vaku nélkül:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls