Oldalak

2012. február 9.

Twin Peaks szereplői napjainkban

1992-ben kezdtem el naplót írni Laura Palmer hatására. Rakni fogok fel a titkos naplóimból néhány oldalt, mindig szakadok a röhögéstől, amikor a kezembe kerül :)))) Ó igen, csak 12 éves voltam, de azonnal a kedvenc filmsorozatom lett David Lynch nagyszerű alkotása. Nálunk akkoriban vetítette először a Magyar Televízió, nem is értem anyu hogy engedte meg, hogy nézzük nővéremmel... minden részt felvettem videókazettára, legutóbb terhességem utolsó napjaiban néztem újra, az elmúlt 20 évben kb századszor.



Nem vagyok nagy filmes, sőt! De igazi Twin Peaks FAN vagyok:) Első igaz szerelmem Dale Cooper, még fényképem is van róla, amit ő dedikált, bibibííííííííííí. A Bravo újságban volt autogram cím, írtam neki és válaszolt. El sem hittem, amikor nyitottam a postaládát, Hollywood-i pecséttel egy nagy boríték, benne fekete hajú szerelmemről egy fotó Kyle Maclachlan aláírással, oh yeah.

A férjem küldött egy linket, hogy festenek ma imádott színészeim. Ami meglepett, hogy Bob meghalt 2005-ben, és hogy szegény Pete-t meggyilkolták. A legdurvább az, hogy néz ki Bobby!!! Azt hiszem, nem panaszkodom ezentúl, hogy öregszem....



Kyle McLachlan – Dale Cooper
Legutóbbi filmje: Született feleségek sorozat (2012)



Michael Ontkean – Harry S. Truman seriff
Legutóbbi filmje: Utódok (2011)



Mädchen Amick – Shelly Johnson
Legutóbbi filmje: A pap – Háború a vámpírok ellen (2011)



Dana Ashbrook – Bobby Briggs
Legutóbbi filmje: The Aggression Scale (2012)



Richard Beymer – Ben Horne
Legutóbbi filmje: Home the Horror Story (2000)



Lara Flynn Boyle – Donna Hayward
Legutóbbi filmje: Cougar Hunting (2011)



Sherilyn Fenn – Audrey Horne
Legutóbbi filmje: The Scenesters (2009)



Peggy Lipton – Norma Jennings
Legutóbbi filmje: Minden kút Rómába vezet (2010)



James Marshall – James Hurley
Legutóbbi filmje: The Cursed (2010)



Michael Horse – Tommy „Hawk” Hill
Legutóbbi filmje: Behind the Door of a Secret Girl (2010)



Jack Nance – Pete Martell
1996-ban gyilkosság áldozata lett



Joan Chen – Jocelyn Packard
Legutóbbi filmje: 1911 (2011)



Kimmy Robertson – Lucy Moran
Legutóbbi filmje: Anderson’s Cross (2010)



Harry Goaz – Andy Brennan
Legutóbbi filmje: Earthling (2010)



Eric Da Re – Leo Johnson
Legutóbbi filmje: Ted Bundy (2002)



Don S. Davis – Garland Briggs őrnagy
2008-ban szívrohamban elhunyt.



Ray Wise – Leland Palmer
Legutóbbi filmje: The Aggression Scale (2012)



Sheryl Lee – Laura Palmer
Legutóbbi filmje: Texas gyilkos földjén (2011)



Michael J. Anderson - valaki a másvilágról
Legutóbbi filmje: Carnivále sorozat (2005)



Frank Silva – Bob
1995-ben AIDS-ben elhunyt.



képek forrása: manna.ro

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls