Oldalak

2012. október 21.

Új szerelem - Ombre haj

Tudom, tudom...ápolom a hajam, növesztem, nem szőkítem. De az ombre hajba szerelmes lettem! Nem tudom, meddig fogom megállni, hogy ne menjek el egy profi fodrászhoz és csináltassak ilyet. Itthon inkább nem állnék neki....habár a Youtube-on már oktató videókat is találtam.

Igazából nem nagy ördöngösség, melírozáshoz hasonlít a technika, több árnyalattal lehet elérni a napszítta hatást. Férjem szerint olyan, mintha le lenne nőve a haj....pedig nem is ;)

De mi is az OMBRE hajfestés?

Az ombre haj lényege, hogy a vége világosabb, mint a töve, olyan, mintha le lenne nőve – de nagyon, a sötétebb tő rész a hosszabb. Ha azt gondolod, hogy ez igénytelen, akkor tévedsz! A valódi lenövés tényleg ápolatlan és viselhetetlen, azonban az ombre haj egy színátmenetes hajfestési módszer, ahol satírozással érjük el, hogy a két szín (tő és vég) ne éles kontúrral váljon el egymástól, hanem mintegy természetes hatást keltve színátmenettel világosodjon a haj.

Miért népszerű az OMBRE hajfestés?

Méltán lett népszerű a sztárok körében is az ombre hajfestés, mivel nem igényel drasztikus változtatást, az eredmény mégis lenyűgöző. Ideális azoknak, akik amúgy nem festetik a hajukat, mégis kipróbálnának valami újat. Ezzel a technikával mindössze a hajvéget kell festeni. Jól jöhet azoknak, akik unják a festett hajszínüket, vagy az évek óta melírozott frizurát, de nem szeretnének merőben új színt, vagy nem szívesen szívatják le a hajukat, ellenben a látványos változást díjaznák.

Milyen OMBRE hajfestést lehet készíteni?

Természetes ombre: ez a legnépszerűbb, hiszen természetes hatást kölcsönöz. Az alap természetes árnyalatú barna, és a végek pedig ennek bármilyen világos árnyalatai (akár a szőkéig is világosítva)

Vörös ombre: Többféle verzióban készíthető, barnával, szőkével kombinálva. De készíthető úgy is, hogy a teljes haj vörös, csak az árnyalatok világosodnak.
 
Extrém ombre: az extravagáns külsőt kedvelők bátran használhatnak élénk színeket (lila, zöld, kék, pink) a hajvégre.

Hiába keresem az interneten, hogy Pécsett melyik szalonban festenek ilyen hajat, nem találtam semmit. Lehet jobb is, addig maradok szép sötétbarna...

Ugye milyen gyönyörűek?











4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor aki most le szeretné növeszteni a hajáról a festést, nosza, itt az alkalom. Nem lesz feltűnő és nem hat ápolatlannak: :)

kiralyhedi írta...

Igen :) Csak kár, hogy én őszülök, na azt hogy csináljam :D

Névtelen írta...

Hát... öööö én is a férjeddel értek egyet. Csodálkoztam is, hogy annak a csajszinak aki legutóbb kiesett az x faktorból mit műveltek a gyönyörű, egészséges, hosszú barna hajával. Na mostmár tudom, hogy az OMBRE (WTF?) technikát alkalmazták nála.

kiralyhedi írta...

:D Amúgy ez az Ombre divat nem csak a hajnál működik, körmöknél és sminkelésnél is láttam már :)

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls